Horloge dilemma.

Ik zoek al een tijdje een horloge. Het is voor mij een hele opdracht om te weten wat ik eigenlijk echt wil. Eerst wou ik een zwarte, toen een zilveren, maar nu gaat mijn voorkeur uit naar het rosé goud. Toen ben ik op het internet gaan beginnen te zoeken, maar daar werd me al snel iets duidelijk. Ik val steeds op de duurste horloges. Jammer maar helaas ben ik een student en heb ik niet zo heel veel money om uit te geven dus blijf ik nog een tijdje verder zoeken. Toen kwam ik in een winkeltje hier in de buurt, waar ze ook horloges verkopen. Goedkopere horloges weliswaar! Het merk was ‘Ikki’. Er zaten een paar mooie exemplaren bij, maar ik twijfelde dus ik kocht er geen. De horloges bleven echter in mijn hoofd spoken en dus besloot ik het merk te googlen. Ik kwam uit op de site horloges.be en er waren dus nog vele andere modellen van dit merk. Nu zit ik met het probleem dat ik twijfel tussen twee modellen. Het zijn eigenlijk twee dezelfde horloges, maar de wijzerplaat heeft een andere kleur! Ik ga vandaag in de namiddag nog even naar het winkeltje voor te kijken of ze hem daar niet heeft liggen zodat ik eens kan passen. Als dit niet het geval is, ga ik vanavond een horloge bestellen, ik weet alleen nog niet welke ik wil…

co5s1

co21_3

xoxo

Bedankt voor de reactie! ❤

Follow on Bloglovin
