Louise Roe.

Louise Roe. Ik ken haar van het programma Plane Jane op MTV. Ze ging Plane Jane’s om toveren tot meisjes vol zelfvertrouwen, klaarstomen om een liefde te verklaren en vooral de styling van het meisje verzorgen. En wauw, wat een mooie stijl heeft ze. Zelf ziet ze AL-TIJD prachtig uit. Alles klopt gewoon. Haar juwelen, haar nagels, haar haren, haar tas, haar schoenen, haar kleding, haar lijn,… Ik ben erg gefascineerd door haar! Ik vind ze zo ontzettend mooi! Ik was haar aan het googlen en toen kwam ik uit bij haar eigen site (al denk ik wel dat ze een manager heeft die dat voor haar onderhoudt). Maar ik ben haar onmiddellijk gaan beginnen te volgen via bloglovin. Vandaag laat ik jullie mee genieten van haar mooie, perfecte outfits en make-up!

 xoxo

 haar site: klik hier

bron foto’s: klik hier

Bedankt voor de reactie! ❤

Follow on Bloglovin
