Horloge dilemma opgelost.

co21_3

Zoals jullie in dit artikel hebben kunnen lezen, had ik een tijdje geleden een horloge dilemma, maar dat is ondertussen opgelost (hoera!) –> klik hier. Was ik laatst heel hard aan het twijfelen welke horloge ik ging bestellen. Uit eindelijk is het de horloge in één kleur geworden! Het is een rosé gouden, van het merk Ikki. Ik zag het merk in een lokaal winkeltje, maar ik vond de modellen daar niet zo echt mijn smaak. Dus ging ik het merk eens googlen, daar vond ik zeker mijn smaak! Na een aantal mensen hun mening gevraagd te hebben besloot ik voor deze te gaan.

foto 2

 Zoals jullie zien heb ik matchende armbandjes, ik vind het een hele mooie combo! Ben ook echt heel erg blij dat ik deze kleur genomen heb en niet die met een grijze wijzerplaat. Want ik heb heel erg veel zwarte kleding en dan lijkt me deze kleur er toch beter bij te staan!

foto 3

xoxo

8 Reacties op “Horloge dilemma opgelost.

  1. Wauw, hele mooie horloge!

  2. Leuk zo met die armbandjes!

  3. Leuk horloge. Veel plezier er mee! :)

  4. wauw je hebt de goede keuze gemaakt het is echt een prachtig horloge :)

Bedankt voor de reactie! ❤

Follow on Bloglovin
