30-Day-Squat-Challenge

 

Vanaf vandaag begin ik aan de 30-day-squat-challenge. Ik ga iedere week een foto maken van mijn benen zodat we het verschil kunnen zien (al weet ik niet of er veel verschil te zien zal zijn!). Ik ben benieuwd wat het resultaat gaat zijn! We doet er mee?

20130726124145-30-day-squat-challengexoxo

 

2 Reacties op “30-Day-Squat-Challenge

  1. Goed bezig! ;D Ik heb het ook gedaan, alleen had al gauw last van hevige spierpijn in mijn benen waar door ik niet meer goed kon gaan zitten, bukken of lopen haha ;D Ik doe nu altijd 30 minuten elke dag op de hometrainer dat bevalt me ook goed. Suc6! Ik volg je nu via bloglovin, neem je ook een kijkje op mijn blog? Liefs Gea

    http://www.glamview.blogspot.com

    • Haha, ja van spierpijn kan ik ook al meespreken ;-) maar soms vervang ik het squaten door een half uurtje gaan hardlopen, doet me ook goed! Ik neem zeker een kijkje op je blog!

Bedankt voor de reactie! ❤

Follow on Bloglovin
