Lauren Conrad.

lauren-conrad-a-sweet-boutique-trunk-show-pic146040

Ik heb haar boek style. Ik kijk vaak op The beauty department én ik ben van plan om haar nieuwste boek nog te kopen. Je kan wel zeggen dat ik een fan ben van Lauren Conrad. Haar styling klopt echt altijd. Ze kan zo goed met haar haren om. Ze is mooi. Ze straalt iets uit. Ik vind haar wel geweldig! Ze staat met alles goed, of ze kan gewoon super goed kleding uitkiezen dat bij haar past! Ik heb voor jullie vandaag een aantal outfits van de afgelopen maanden bij elkaar gezocht die ik heb mooiste vind! De eerste is heel erg hip. Leer is erg in! Op de tweede foto heeft ze een geel jurkje aan. Ik vind absoluut geen mooie kleur, maar haar staat het erg goed! Op de derde foto ben ik fan van haar knot en op de vierde foto zie je dat ze erg zelfs casual heel fancy uit kan zien! Lees verder dan kan je de rest van de foto’s zien!

lauren-conrad-cotton-hour-fashion-show-pic120469

lauren-conrad-shopping-pavilions-with-new-fiance-william-tell-pic147304

lauren-conrad-beverly-hills-pic150479

xoxo

bron foto’s: klik hier

4 Reacties op “Lauren Conrad.

  1. Inderdaad, echt een mooie vrouw!

  2. Ik heb haar boek beauty echt een geweldig boek!

Bedankt voor de reactie! ❤

Follow on Bloglovin
