YouTubers.

Ik laat jullie vandaag iets meer weten over mezelf. Namelijk wat ik doe in mijn vrije tijd. Wanneer ik niet voor school bezig ben, wanneer ik niet voor mij blog bezig ben en wanneer ik niet bij mijn vriend zit. Dan zit ik waarschijnlijk YouTube video’s te kijken. Ik doe het vaak voor het slapen gaan of gewoon ’s avonds in de zetel wanneer er niets op de televisie is. Na een tijdje begon ik favorieten te krijgen en die wil ik vandaag met jullie delen.De eerste persoon die ik nu al een tijdje volg is Zoella. Ze heeft twee kanalen: 1) Zoella: hierop zet ze challenges met andere YouTubers, make-up tutorials, hair tutorials,… 2) MoreZoella: hierop zet ze vooral vlog. Zoals bijvoorbeeld in december heeft ze de hele maand Vlogmas gedaan. Echt heel erg tof! Ze heeft ook een vriend, Alfie. En hij heeft ook YouTube, maar op zijn kanaal kijk ik niet zo heel erg vaak (tenzij hij een filmpje met Zoella heeft!).

Ten tweede bespreek ik nog een koppel. Hun volg ik echt beide. Ik vind het een erg leuk en spontaan koppel. Zij heet Tanya Burr en hij heet Jim Chapman. Tanya is een super lieve, ze heeft een hele zachte stem en het is echt een heel mooi meisje! Haar stijl vind ik ook echt heel erg leuk! Ze maakt ook video’s over beauty en fashion maar ook vlogs. Jim vind ik een zeer knappe man en hij is heel erg spontaan! Hij maakt video’s over… Ja moeilijk te zeggen eigenlijk! Hij doet challenges, volgs en gewoon leuke en grappige video’s over de meest alle daagse onderwerpen!

Ga zeker maar eens een kijken nemen op hun kanalen, ze zijn echt de moeite waard!

xoxo

2 Reacties op “YouTubers.

  1. Ik ken ze allemaal en vind ze ook allemaal tof om te kijken ! x

Bedankt voor de reactie! ❤

Follow on Bloglovin
