Would you rather?

Vandaag doe ik voor jullie de “Would you rather?”-tag. Ik heb de vragen gehaald van het kanaal van Zoella! De vragen zijn dus in het engels maar ik ga ze voor jullie vertalen naar het Nederlands! Veel plezier met het lezen van deze tag, zo komen jullie iets mee te weten over mij ;-)

1. Would you rather only ever wear eye makeup or skin makeup? Zou je liever enkel oog make-up dragen of gezichten make-up?

Ik zou gaan voor oog make-up en dan bedoel ik mascara. Altijd als ik de deur uit ga heb ik meestal enkel mascara op. Mascara maakt dat ik er niet zo moe uit zie en het geeft me op de een of andere manier een beetje zelfvertrouwen! Ik heb van mezelf niet zo een probleem huid (af en toe eens een puistje) dus foundation is niet echt nodig. Wel gebruik ik af en toe eens een BB cream als ik toch last heb van onzuiverheden.

2. Would you rather cut off all your hair, or never cut your hair again? Zou je liever al jou haren afknippen of je haren nooit meer laten knippen?

Dit vind ik een hele moeilijke! Mijn haren nooit meer afknippen wil dus zeggen dat ze heel erg stuk zijn en dus eigenlijk super lelijk! Maar geen haren meer hebben en altijd blijven afscheren vind ik niet zo erg vrouwelijk! Ik zou toch kiezen om mijn hoofd helemaal kaal te scheren. Dan zou ik een pruik kopen! Een pruik kan er volgens mij heel erg natuurlijk en mooi uitzien!

3. Would you rather always wear your clothes too big, or too small? Zou je liever je kleren altijd te groot of altijd te klein willen dragen?

Ik zou mijn kleren dan liefst altijd te groot willen dragen! Wanneer je een te grote trui hebt bijvoorbeeld, kan je hem nog altijd vorm geven door middel van een riempje! Te kleine kleren zijn nu eenmaal te klein, daar kan je vrij weinig aan veranderen denk ik!

4. If you were given £1000 to spend, would you rather buy clothes or makeup? Als iemand jou €1000 euro zou geven, zou je daar dan liever make-up of kleren mee kopen?

Deze keuze is snel gemaakt! KLEREN!!!

5. Would you rather wear lipstick as eyeliner, or eyeliner as lipstick? Zou je liefst lipstick als eyeliner willen gebruiken of eyeliner als lipstick?

Dit vind ik ook weer een hele moeilijke! Het lijkt me alle twee echt niet leuk! Ik zou dan toch gaan voor eyeliner als lipstick! Lijkt me het leukste, ofja is niet echt tof maar ik moet iets kiezen!

6. Would you rather wear MC Hammer pants or Biker Shorts in public? Zou je liever een MC Hammer broek of Biker Shorts dragen in het openbaar?

Als je niet weet wat deze twee zijn, zeker eens googlen! Ik ga voor de MC Hammer broek, denk dat je hier nog wel iets moois van kan maken!

7. Would you rather never be able to fill in your eyebrows or only fill them in using a sharpie? Zou je liever nooit meer je wenkbrauwen inkleuren of met een sharpie (=alcoholstift)?

Ik zou dan kiezen om ze nooit meer in te kleuren! Ik doe het al niet vaak, dus ik vind het eigenlijk niet echt nodig!

8. Would you rather never pluck your eyebrows, or never shave your legs? Zou je liever nooit meer je wenkbrauwen epileren of nooit meer je benen scheren?

Op het eerste zicht leek me dit een moeilijke, maar nee! Ik zou nooooit meer mijn wenkbrauwen epileren! Nooit meer benen scheren vind ik echt helemaal niks, daar doe ik niet aan mee ;-)

 

FEEL FREE om de tag over te nemen! xoxo

Bedankt voor de reactie! ❤

Follow on Bloglovin
